skulle ge mig av härifrån för lite variation

blev det någon tupplur för mig? nää. istället hängde jag med mamma och ida och handlade, hittade ett par skor och blev lite kär. fyrahundra spänn, tål att tänkas på. gäller att vara ekonomisk nu liksom.
har glömt berätta om att jag snart bor alldeles ensam i cirkus två veckor. förväntar mig att få sällskap ibland, jag bjuder på hemlagad husmanskost och du får underhålla. en rätt bra deal om jag får säga det själv.

hm. ska man försöka bli pigg och umgås lite med denice?





ps. finns det något bättre än att komma hem, helt slut, ta av sig jeansen och lägga sin under bomullstäcket? troligtvis inte. ds.

Kommentarer
Postat av: mumin

jag lär ju bo hos dig hela tiden

2009-07-13 @ 18:14:34
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0