tonight i clearly recall every little bit

min blogg är rätt ful nu, jag skyller på illustrator som jävlas och vägrar fungera. ska testa en gång till, annars tar jag itu med det imorgon när jag har lite mer tålamod.

efter jobbet idag åkte jag hem och la mig i min säng, sov en stund och lagade sedan mat, fiskpinnar blev det och gott var det. efter maten chillade jag lite mer i sängen. efter någon timme frågade mamma och micke om jag inte ville följa med och köpa glass, och glassälskare som jag är följde jag med. go och gla mötte jag upp denice vid ryggis, vi tog ett par varv och pratade om att åka utomlands. tiden gick hur snabbt som helst och jag vill åka nu. nu. nu!

imorgon är det jobb och jag han en känsla av att det kommer vara lika lugnt som vanligt.. någon gång efter att jag har slutat ska jag och mamma åka och handla, måste ju fylla upp skafferiet nu när jag ska vara ensam. kommer dock inte vara ensam så mycket, i alla fall inte i början, för på torsdag kommer houman hit och vi planerar en riktig brakmiddag, förrätt och varmrätt, kanske efterrätt? houman tyckte det, så vi får se. på fredag blir det fest och det gillar vi. på lördag får jag se hur pigg jag är, så det återstår att se vad jag hittar på då, något blir det alltid och ensam kommer jag nog inte vara då heller. ska nog gå bra det här, men som sagt; tveka inte för att komma och umgås med mig! pussopuss

Kommentarer
Postat av: mokial

umgänge vore inte helt fel

2009-07-15 @ 00:50:17
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: syster

Du ska ju komma och mysa med mig något också. Så du får inte boka upp alla dagar med besök och umgänge. Älskar dig!

2009-07-15 @ 01:05:36
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0