wake me up, hurt me, you have to

är som vanligt lugnt på jobbet och jag sitter och stirrar in i väggen. tänker på att jag längtar tills på lördag samtidigt som det knyter sig i magen. thore ska ha hejdå-fest, för på söndag rycker han in och ska göra lumpen. helvete vad jag kommer sakna, kolon p och falsksång, regnbågsögonen och det där sättet bara han kan se trög ut på. han kan ju inte bara dra iväg heller, borde han förstå..
idag efter jobbet ska jag vila och äta tortellini. kanske träffa någon rolig?
imorgon vankas det minigolf, jag ska verkligen försöka att inte bli sådär förbannad som jag brukar bli när det går dåligt. får helt enkelt acceptera att jag är kass på minigolf och kommer troligtvis förlora. men någon måste ju göra det också? så varför inte jag liksom. amen kram då


Kommentarer
Postat av: mumin

läju äta middag med mig idag, mamma och robin ska bort.

2009-07-21 @ 12:22:51
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0