you say you wanna start something new

cat stevens sjunger wild world för mig just nu, det blir en del nynnande på jobbet då radio guld ständigt står på. varför skrev jag nu det här kan man undra. jag undar, men har nog inget bra svar.
fikadags nu snart och jag ska inte drika varm choklad. dave gjorde mig avskräckt när han pratade om hur mycket socker det var i (inte för att det kanske var någon nyhet..) och jag vill inte ha massa hål i tänderna. nä, en banan blir det för mig!
tycker klockan borde ticka på lite fortare nu, vill hem och duscha, städa (va?!) och börja öla någon gång.

Kommentarer
Postat av: Annsan m travgäng

Hej igen Linnsan.



Vi förstår att du vill ha helg nu, men kämpa på några timmar till så blir det nog snart belöning om det blåser till "groggdrickarväder: )"......

Fina bilder på dig & Moxén på fejan.

Vi ska på travet och se på Börje Bapelsin, han och har Mats & jag aldrig sett så det blir ju spännande, skratt.....

Kram så länge/

Anne

2009-07-17 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0