can’t stop having these visions

Lite mer detaljrikt om min midsommar kanske?
jag kör;

Vaknade och uträttade massa ärenden
åkte fram och tillbaka för att hämta saker
trodde jag hade hur mycket tid som helst
fick stressigt som tusan och höll på att missa bussen
gjorde det inte och bra var väl det
anlände till alice strax innan tre
där befann sig alice och lasse
plus denice som kom tillsammans med mig
inte mycket senare kom norda, jocke och björn
jag och denice klädde midsommarstången och fint blev det
började öla och var sociala
nina dök upp och efter det ramlade folk in
grillade och hade hur trevligt som helst
hattar och sånt var på, eftersom björn hade bestämt så
inte alls oväntat när det är björn vi talar om.
Kvällen var myggig och kanon
blev mycket pratande och skrattande
mys och sådär också, jag gillar det.
Jag och denice klev in på falkenbergsvägen någon gång efter fyra
en mosbricka senare låg vi i sängen
denice blev glad då hon kunde ligga ner utan problem
så hon slocknade rätt fort
jag skulle kolla på twilight med hann inte så långt
vaknade med datorn i knät några timmar senare.

På lördagsmorgonen vaknade jag och denice
lyckliga över att vi var pigga och kördugliga
hämtade linssås i bosvedjan och biljetter nere på bion
sedan rattade vi vidare mot stöde
hälsade på mormor och morfar lite
efter det blev det femkamp på östanå
massa mat och vin
jag blev trött där på kvällskvisten och slumrade till lite
efter ett uppvaknande gjorde jag och denice ett nytt försök med twilight, denna gång lyckades jag i alla fall starta filmen
men inte så mycket mer än så.

Imorse vaknade jag vid tio
efter en frukost bestående av gröt begav vi oss hemåt
stannade i matfors på ica
inhandlade lite nötter och fortsatte
lyssnade på p3s digilista och sjöng massor
hon är bra den där denice.

Om några timmar väntar jobb
det ska nog gå bra
jag ska längta efter helg hela veckan
för då hoppas jag på att få träffa lite mp-are
saknar dom.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden
men det känns rätt bra oftast
har nog inte mått så här bra på väldigt, väldigt länge
jag har liksom mer uppåtdagar nu
och jag älskar det
varje sekund då jag mår sådär bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0