en högerkrok och riktigt blod

Godmorgon och solen vill inte titta fram idag
jag och denice ligger i min säng och lyssnar på musik
idag ska vi vara supportrar och kolla på fotboll i matfors.

Igår var det lärarmiddag och måste säga att det var riktigt trevligt
hade roliga bordskamrater och skrattade mest hela tiden
på nästa fest ska jag dricka tynderögrogg, tackar pelle för tipset.
Efter god mat begav vi oss på till bk och billig öl
lärarna hängde på och där lektes det "jag har aldrig".
Kvällen avslutades någon gång runt midnatt
lyckat, japp-japp-japp



JUUUUST DET
sveriges nationaldag idag
grattis jävla kalla land

Kommentarer
Postat av: #22

Lovar att det var den bästa match du sett. Någonsin.

2009-06-06 @ 15:03:22
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0