förhoppningar och regnbågen

Jobbdag nummer två, jag känner mig krasslig
ska nog hämta mig lite varm choklad
idag har jag tid med det, till skillnad från igår
var en alldeles för stressig dag för att vara den första
samtidigt var det nog bra att jag började hårt, i alla fall kanske.

Imorse fick jag min studentpresent från syster
ett karmahalsband som jag önskade mig
believe - tro på dig själv och att allt är möjligt
nu hänger det runt min hals och jag tycker om det massor
så puss och tack världens bästa.

Nu sitter jag och har det lugnt
längtar tills fredag för då blir det midsommarfirande hos alice
det var bäst förra året och jag hoppas på en repris
tråkigt att det verkar ska regna, men det kommer vara bra ändå
det tror jag, och hoppas.


Kommentarer
Postat av: syster

det var så lite så lillhjärtat mitt. roligt att du tyckte om det. älskar dig mest! pussah!

2009-06-16 @ 23:30:28
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0