i'm a sucker for his charm

Jobbet var kanske hur lugnt som helst idag

satt bara och inväntade att klockan skulle slå lunch, för då blev det tack och hej, vi ses på måndag!

 

Ikväll har jag varit på bio med denice, poppe och dave

baksmällan blev det och den var sjukt rolig, dock var jag alldeles för trött och skrattade inte lika mycket som jag borde ha gjort

dave däremot, han skrattade från första till sista scenen

trevligt hade jag i alla fall, och det borde göras om

kanske hänkar mer mp's då? borde.

 

Nu blir det till att sova

upp tidigt imorgon eftersom jag har massor att fixa

drar till alice med fjorton och femton-bussen

sedan börjar festen och som jag ser fram emot det

hoppas bara att gud inte pissar på oss

jag vill ha sol, så fixa det är du snäll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0