i'm not the kind of girl you'd take home

Idag har jag;
gått morgonprommis med maggie plus husse
varit på skolan och umgåtts med linkan plus thore
hämtat slitna människor på tågstation
kollat på systers blivande lägenhet
varit på birsta city med denice
spelat kort med denice plus thore plus rasmus
färgat plus klippt av kalufsen lite

värt att nämnas är att idas lägenhet kommer bli asbra
perfekt liksom eftersom jag ska bo där under studenten

Imorgon ska treorna fixa inför utställningen torsdag och fredag
efter det ska jag skjutsa massa lådor fram och tillbaka
från granloholm till södermalm(?)
tänkte försöka hinna med en sväng på stan också.

NU: sweet pillow talk!

ps. hälsar massa till my boy rasmus
förlåt att jag gick lös på dig när vi spelade plump ds.

Kommentarer
Postat av: syster

Ja, vi får hoppas att det blir bra när möblerna väl kommer på plats. Har nyss köpt turkosa gardiner, kommer att bli assnyggt! ;)



Älskar dig bästa syster!

2009-06-04 @ 15:43:08
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0