jag kan bara önska lätt naivt

Jag är glad och om en halvtimme har jag helg
alldeles riktigt, för jag är ledig imorgon
kanske inte bara är bra om man tänker i cash-banor
men jag gillar ju ledighet
och jag gillar det extra mycket när jag ska vara med houman
vi ska steka och bada och jag ska krama honom
för jag har saknat, men imorgon behöver jag inte sakna längre
babylove.

När jag kommer hem planeras grillande av linn antbro
alltså att jag ska grillas, inte att jag ska grilla
sedan måste jag städa rummet för där är det kaos
och så ska jag nog träffa denice
kanske kolla lite på film?
tycker thore ska sluta vara i hans stuga
han borde komma och hitta på något roligt med mig.

Just det, igår var det glassätande i matfors
åt kanske den största mjukglassen jag någonsin ätit
viol- och lakritsströssel tog jag på min
mikael körde på tuttifruttisås
och denice,  hon tog sig en vanlig, tråkig twister
undra varför jag skriver vad vi åt för glass?
jag vet inte, men jag vet att det var hur gott som helst
och att jag hade trevligt med mina fina vänner
linkan kom förbi och var en kräfta också
det var roligt.

Kommentarer
Postat av: denice

inge fel på twister :) tycker du ska svara på msn, vill träffa dig nu nu

2009-06-25 @ 16:34:13
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0