jag vill alltid gå med dig

Dagen började dåligt, nästan kasst och jag kände mig dålig
nu är det lite bättre och om tjugo minuter är det lunch, thore kommer hit och blir mitt sällskap, han sa att han skulle bjuppa på mat, får se om jag låter honom, "det är bättre att du äter upp mina pengar, annars gör jag det bara själv", knasthore!


Får se hur länge jag jobbar idag, har inte mycket kvar att göra
var ju tänkt att jag skulle simma med denice senare i alla fall, men vet inte vad mitt knä säger, det har ju jävlats med mig senaste dagarna
annars vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med, nu fick jag något plötsligt sug av att rita, men det går nog över, jag brukar bara få sånna där infall ibland.


Kommentarer
Postat av: Thoresson

skulle inte du ha den där snygg rubriken vi kom fram till?;)

2009-06-30 @ 15:42:41
URL: http://jthoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0