no more holding it in

Efter en helg som inte innehållit alltför mycket sömn trodde jag att jag skulle stupa imorse, men efter ett telefonsamtal kändes det bättre
trodde det skulle bli en sjukt jobbig måndag med alldeles för mycket att göra, men jag och mina trötta ögon klarade det mot alla odds utan problem
eftersom första arbetsdagen efter helg alltid är den värsta trodde jag att jag skulle bli kvar länge idag, och det blev en jäkligt positiv överraskning när stämplade ut strax innan halv tre
thore plockade upp mig och så åkte vi till norra berget där vi satt oss på muren och pratade massor
det var bra och thore är bra, hur bra som helst.

Efter mat och sånt skulle jag och denice åka till någon mysig sjö
det blev inge av eftersom jag slocknade och väcktes två timmar senare av min tjej som undrade vart jag tagit vägen, hoppsan tänkte jag och så bestämde vi oss för att ta en glass nere i stan, thore och maggie kom förbi en stund dom också.

Gatufesten har dragit igång nu med, känner mig väl inte sådär grymt excited
tänkte dock ta mig ner ett par kvällar, gratisdagen och lördag blir det nog
hoppas på att det blir bättre än förra året då jag var alldeles tokig.

Kommentarer
Postat av: Thoresson

Det var bra:) haha men iår får jag se efter dig haha

2009-06-29 @ 23:23:53
URL: http://jthoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0