i fucking adore you

Mina MP-kids utan inbördes ordning
denice ferm - tjejen med bröna och guldhjärtat som tog mig med storm
jonas thoresson - tondöva thore, världens mest sociala människa som alltid får mig att skratta
alice nordin - gosen med bubbelskrattet och bästa kramarna
mikael norberg - du lyssnade och var bra när jag behövde det som mest
hanna jansson - min darling som känner mig bäst och som har funnits där längst, i både upp- och nedgångar
pontus stark - håkanfanatikern som troligtvis är min idol
viktor lindqvist - charmören från matfors som luktar godis
david bergquist - ge mig en dyng dave så är min kväll säkrad
nathalie mokdad - finaste nathalie med glitterögonen
liza sjölund - whatever drugs your on, give me some! du har fått mig att garva miljontals gånger
john beijer o linus lundstedt - ni fösvann lite på slutet, men ni tog mig trots allt genom dom tuffaste dagarna

(det här blev precis som en presentation jag hade på lunarstorm när jag var tolv år, men jag ville)
jag uppskattar er sjukt  mycket, ni gjorde mina tre gymnasieår värda
tack är alldeles för litet.

Kommentarer
Postat av: denice

jag glömmer aldrig när jag fick gråta ut i ditt knä i omklädningsrummet trots att jag knappt kände dig då, jag älskar dig!

2009-06-15 @ 23:15:02
URL: http://nissus.blogg.se/
Postat av: godis

du tittar ner, skrattar och går sick-sack. alltid så söt och gosig! pusssss och tack själv! :')

2009-06-15 @ 23:19:15
URL: http://linkey.blogg.se/
Postat av: Thoresson

Linn Antbro - Min lilla glad sprätt som alltid har en finurlig ide på gång som gör en glad.

2009-06-15 @ 23:30:10
URL: http://jthoresson.blogg.se/
Postat av: alice

Linn Antbro - Min flicka med de busiga ögonen och det vackra leendet ;) Du är en av de absolut bästa!

2009-06-16 @ 15:02:34
Postat av: linus

du tog mig med, alltid

2009-06-19 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0