things i've felt but i've never said

Och så frågar jag mig själv varför jag inte sover
vet inte svarar jag nog.

Efter jobbet simmade jag och denice ungefär en timme
det var bra och kändes skönt
åkte till ida efter det och där bjöds det på mat:
bulgur- och bönsallad, gott var det
vi spelade lite kort och teven uppdaterade oss i sverigematchen
vann gjorde vi tydligen
min syster är bra, älskar na gör jag.

Alice ringde ikväll också
blir så glad av hennes prat och bubbelskratt
vi borde ses snart, tycker jag.

Och så vill jag ha lite nina här
krama och sova konstigt som en räka
i helgen vill jag träffa henne
min pusselbit.

Förresten så vaknade jag av ett sms idag
det gjorde att det blev enklare att kliva upp
en puss på det, eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0