vi vänder och vrider, tolkar och försöker förstå

Varför tyckte min kropp att jag skulle vakna halv elva idag?
ingen vet och här är jag
dricker iskaffe, gäspar och funderar på att äta en banan
svennebanan(!!)

Igår ville jag till alice så, så blev det
min vän thore erbjöd sig att vara min riddare på vit häst för kvällen
tack och bock
Hade massa roligt med bra-a och myggorna
kvällen slutade kanske lite för tidigt men hem åkte jag kvart i tre
lyckad helg? svar ja.

Himlen storbölar idag och jag ska nog också göra det
för nu är det slut och jag är livrädd att tappa bort alla
det får inte bli så, tänker inte låta det bli så.
Nu måste jag nog sysselsätta mig med något
annars kommer jag börja tänka för mycket

- MÅ VÄL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0