make your way to somewhere different

Igår kom jag hem och det känns kasst
hade kunnat vara kvar mycket, mycket längre.
Skjutsade syster till jobbet för drygt en timme sedan
bestämde mig för att inte gå och lägga mig igen
kändes som att det skulle bli svårt att ta mig upp då
ska ju till skolan idag
har lite ångest
vill inte alls.
Om en timme ska jag väcka Houman som ligger uppe i min säng
överväger  att väcka honom nu
men å andra sidan är det lite taskigt
han får sova ett tag till..
Tror jag ska ta och bada nu
eller så blir det en dusch.

Och förresten så hatar jag Sundsvall just nu
det snöar och är kallt.
ta mig tillbaka till värmen?
Tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig här i värmen! Snart syns vi i vita Sundsvall. Dagarna går fort nu. Älskar dig! Mämi och Majkel

2009-03-10 @ 10:28:36
Postat av: Sabbi

kom till malmö istället :) här är varmt och vårigt :)

2009-03-10 @ 11:44:15
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: nadja

jag måste säga att jag är så himla glad att du är hemma. din bruna och fräkniga nuna förgyllde min dag idag. så bländande vacker. love yoooooooooou! :)

2009-03-11 @ 23:06:22
URL: http://fashionhunters.blogg.se/
Postat av: Andrea

ja visst vill man att det bara ska bli varmt ute nu så att man kan dra fram vårskorna och den snygga jackan och lite kjolar och klänningar?

2009-03-12 @ 17:29:34
URL: http://andreafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0