I NEVER GOT TO SAY GOODBYE



jag kan inte skriva ikväll. jag vill, men kan inte. jag vill skriva om hur mycket jag saknar dig, om vilket jävla hål du lämnade efter dig, om att jag är arg samtidigt som jag inte kan vara det, om att mitt hjärta spränger och gör ont. jag vill skriva hur mycket jag älskar dig, men på samma gång känner jag; what's the point? du är borta och jag har ingen jävla aning om vart jag ska ta vägen.
förlåt Pappa. jag känner mig bara så jävla trasig, vilsen, ihålig, splittrad, kantig, vass, ömtålig, liten, patetisk, negativ. allt det där man inte vill känna sig som.


Kommentarer
Postat av: mumrik

jag vill vara där och kramas med dig.

2009-10-31 @ 14:27:48
URL: http://nissus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnsan jag lider med dig, jag vet inte vad jag ska säga för att trösta dig, det går kanske inte, man har all rätt att vara ledsen, arg, förtvivlad ja allt du skriver. Jag känner också så ibland. Men du ska veta att pappa inte ville att du skulle känna så här han menade inte att göra någon ledsen det fanns inte i hans tankar. Du kan när du vill prata med pappa i dina tankar han hör dig och vakar över dig det tror jag på... Gumman min hoppas du blir bra i din hals snart. Kom gärna ner till Göteborg du vet att du är välkommen.. Älskar dig //KRAMAR Britt-Marie

2009-11-02 @ 13:53:00
Postat av: Anonym

Jag blir så ledsen när jag läser vad du går igenom,men du ska veta att pappa inte vill någon något ont han orkade bara inte längre,en klen tröst kanske, men så är det.Du kan alltid prata med mig om allt hoppas att du vet det.Älskar dig.Kram Carina

2009-11-07 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0