I'M STILL HIDING UNDERNEATH

jag känner att jag skulle kunna skriva alldeles för mycket, om alldeles för fel saker. egentligen rätta saker, men sånt som skulle uppfattas fel. så jag låter bli, bara så ni vet.

imorse vaknade jag strax efter nio. var vaken ett tag för att sedan somna igen vid tolv. sov och drömde om konstiga saker. vaknade och spenderade några timmar till att inte göra någonting alls. har blivit riktigt duktig på det.
och ikväll har jag varit med denice. vi har myst och tittat på film. pussss.

nu är jag trött och funderade nyss på att ändra status på facebook till "undrar vad fan det är för fel på mig", men jag är rädd att folk faktiskt skulle gilla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0