MY WEEKEND

fredagen fylldes med vin och öl. först hemma hos ewi på födelsedagsfirande i förskott och sedan på allstar. det var en sjukt bra kväll, trots att jag var lite konstig.

igår var jag bortlovad chaufför. mellan körningarna var jag hos alice och björn. där var det röj med white trash- och bondtema [bond som i bönder, inte som i james bond 007]. hanna gjorde mig sällskap när mormor och morfar skulle skjutsas hem till stöde, tack och puss.

nu ska jag snart till ida och robban, verkar som det vankas pizza och massa vitlökssås. tummen upp! senare vet jag inte vad jag ska göra. har för mig att jag hört något om filmkväll, but i donnoooo. vore mysigt i och för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0