CUPELICAKES

lite nytt, cupcakes bara för att dom är så söta. fortsätter kanske pilla lite med det någon annan dag, har ingen riktig ork just nu bara.
imorgon blir det promenad ner till stan för att träffa nadja. jag är glad. får alltid den där glad-och-lycklig-i-själen-känslan när jag ska träffa henne. har lovat mamsen att jag ska plocka lite här hemma imorgon också, det får bli före, eller efter.. det ska göras i alla fall.
nu ska jag fortsätta titta på two and a half men och efter det blir det troligtvis en rulle. role models kanske, den ska tydligen vara rolig och rolig är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Role models är KUNG! älskar den haha så jävla rolig

2009-09-16 @ 00:31:05
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: diana

Har du varit in på AF någonting än? Ledsen att jag inte hört av mig :/ varit så mycket med praktiken osv.. Har dock sökt jobb på egen hand, får se om jag får nå svar.



Hjärtat.. Jag flyttar om ca 2 veckor.. <3

2009-09-16 @ 01:27:51
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0