småtimmar och vinden rör vid mig

kom för ett tag sedan hem från rasmus. vi har tittat på film, män som hatar kvinnor och jag tycker den faktiskt var riktigt bra. ser fram emot fredag för då ska jag, alice, hanna och denice på bio och se tvåan; flickan som lekte med elden. förhoppningsvis är den lika bra.
nu tänker jag surpla i mig lite honungste och troligen titta på film, det lutar nog åt the virgin suicides.
jag känner att jag är helt uppskruvad i filmer numera. tycker massor om att ligga under täcket och försvinna in i en annan värld för en timme eller två, alldeles precis innan jag somnar.
imorgon har jag ingenting alls planerat, ska försöka skissa på ett cv och kanske ett personligt brev. hjälp, jag får ångest bara av tanken. jag vet ju inte vad jag vill, vad jag vill hålla på med, vad jag har för framtidsdrömmar och mål. "mitt namn är linn antbro och jag har ingen aning om vad jag vill med mitt liv. men jag behöver ett jobb, vad som helst, bara ett som håller mig ovanför ytan".. det kanske funkar, någon kanske sympatianställer mig.

film skulle jag titta på, så var det..
och förresten, filmtips uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0