the fat cats had a heart attack

hemma igen, med precis lika många tänder som förut. tog endast några bilder och blev informerad om att jag ska tillbaka snart för att få en skruv i käften. "ta med någon kompis eller något, så du tar dig hem" uppmanade kurt [som jag tror han hette]. skönt, det är inte varje dag man blir drogad.
efter ett tandläkarbesök på högst fem minuter gick jag och hälsade på hanna i kiosken. känns som om det kommer bli min grej att göra nu om dagarna när jag är arbetslös; promenera ner till stan för att stå och tjöta med hanna. en rätt bra ritual skulle jag säga.
nu ska jag glo lite på tv och senare ska jag på birsta med denice.

Kommentarer
Postat av: denice

Har nyss vaknat efter en liten tupplur i bilen påväg hem, därför ser jag inte så bra. Så när jag läste birsta med Denice flöt detta ihop och jag trodde det stod Denise. Jusses. Blev lättad när synen kom tillbaka :')

2009-09-14 @ 16:14:07
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0