TOO MUCH, TOO LATE

nu är jag ensam. ligger i sängen, tittar på two and a half man och överväger att gå upp tio över sju imorgon för att titta på harry potter och fenixordern på canal+. gillar ju den där harry och har jag något bättre för mig? sova kanske, men jag vill inte sova bort allting. vill inte vakna en dag och ångra massa. nu känner jag plötsligt att jag skulle skriva alldeles för mycket om sånt där, men jag ska inte. inte ikväll, orkar inte. och nu verkar det helt plötsligt som om allt går under om jag inte går upp och ser på harry och hans vänner imorgonbitti, som om det vore förfärligt att missa. vad svamlar jag egentligen om? fast å andra sidan så vore det synd att missa, trots att jag sett filmen många gånger. men tänk om jag ställer klockan, blir pigg och upptäcker att dom visar den dubbade versionen. oh lord. nu är jag för mycket. skriver för mycket. inget intressant.
i alla fall, jag har haft en bra kväll med mike. det borde göras om snart.
puss och så.

Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Klart du ska se Harry, annars fåruju låna

2009-09-24 @ 01:32:23
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0