VISIT FROM THE M-HOOD

snart kommer min homboy mike hit för filmkväll. det var alldeles för längesen vi sågs och jag ser fram emot det, väldigt mycket.
idag var jag med nadja på stan. vi var på banken och sedan begav vi oss till arbetsförmedlingen så att jag fick aktivera[?] mig. efter ett kort besök, med en ful rosa mapp och lite papper, gick vi.
halv tre lämnade jag en nervös nadja på m trafikskola och träffade syster. hon shoppade och jag drömde om pengar [det suger att vara arbetslös och pank].
ni får ha en bra kväll, det ska jag.


och förresten, min syster är bäst. det säger jag alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: syster

du är bäst hjärtat! älskar dig!

2009-09-24 @ 17:22:46
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0