GARLIC AND SHOTS

öl - vitlöksshot - vitlöksöl
en helg innehållande vin, likör43, juniskär, fatima, vitryss, 20årskalas, bål, 7.0, öl, asgarv, kungkompisar, sömn, titanic, barbro, stödemarknad och andreas.
- om man ska sammanfatta det snabbt alltså.
andreas och jag gjorde american pancakes igår. öste på med lönnsirap, smaskade och kollade på 3e johan falk. innan jag rullade hem mot falkan7 fick jag hjälp att skrubba bort diverse snoppar och masterpieces från min rygg, mage och armar.

inatt blev det ungefär lika många sovtimmar som förra söndagen. tur att jag bara jobbar 9timmar, oink. efter det ska jag och antevante kocka pasta, kanske titta på 4an av jf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0