YOU'RE UNDER MY SKIN

och jag tycker om det, även om jag inte vet om jag borde tycka om det. att låta någon komma innanför huden kräver att jag litar på personen, betyder tillit. du har fått mig att lita på dig. jag vill ju inte lita på någon, vill inte slås av besvikelsen sen. du kommer ju inse allt. hitta bättre, se alla mina brister. och samtidigt litar jag inte på mig själv. min hjärna och mina känslor är ju världens bästa på att slå knutar och trassla till det. men jag vill inte tänka på det nu, för jag vet inte alls egentligen. jag vet bara att jag behöver dig. du har fått mig att behöva dig.

jag är kär, det tog mig bara 20år.


.. ni trodde aldrig ni skulle se mig skriva det va?

Kommentarer
Postat av: blue

vad glad jag blir!!!!!! vill gråta av glädje. det var värt dessa 20 år av väntan, eller hur? å, jag visste väl det. <3

2010-09-01 @ 00:00:15
Postat av: Majkel

Den som väntar på något gott... Jag är så glad för Din skull, var rädda om varandra :)

2010-09-01 @ 13:22:14
Postat av: Faster

Är Glad och Lycklig för din skull Linn.lskar dig

2010-09-10 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0