WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME

jag borde berätta om min helg, för den var helt och hållet bäst.
i fredags efter jobbet stressade jag för att hinna packa klart det sista, kl2 rullade jag och andreas mot stockholm. vid halv7 fick jag reda på att vi skulle på en minikryssning till åland och 1timme senare var vi ombord på båten. efter taxfree och krubb blev det drinkar till liveband som körde playback(?).
lördagen spenderades uppe på däck med vitryssar och trubadur innan vi gick i land i stockholm igen. efter incheckning på amaranten och en dusch promenixade vi till grönan för nachotallrik och nån liten karusell. på väg tillbaka till hotellet stoppade vi på några vid-vattnet-barer, där vi nog drack dom äckligaste vitryssarna i livet.
igår blev det en skansensväng med apor, rostade mandlar och hitta nemo-firrar innan vi rullade hemåt igen. summa summarum;
andreas + hemma bra, men borta bäst + xantal vitryssar = pure awesomeness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0