YOU KNOW I FEEL IT TOO

i helgen har jag haft det awesome. har dessutom hunnit bli 1år äldre. linn antbro, 20år. betyder det att jag är vuxen på riktigt nu? jag får ju faktiskt köpa min egen sprit på systemet, men jag åker fortfarande som ungdom på bussen. och jag får inte åka på kryssning. och inte gå på vilken krog jag vill. 

i fredags var jag och andreas först hos kicki och sen hos alice och björn. på cykelturen därifrån lyckades jag dra min första vurpa som 20åring, fint.
i lördags blev det premiär på systemet tillsammans med min vapendragare thore. 1grattis och några lila påsar senare drog vi på stan med dennis. vid 5snåret korkade vi upp på linneagatan och resten av kvällen är 1minne blott. hade svinkul.
igår vaknade jag klockan8, fullt påklädd i bröderna thoressons soffa. efter att ha väckt upp thore, knicken och dennis tog vi oss en promenad ner till stan. senare mötte vi upp syrran på birsta för lite shopping. vid5 skjutsade dennis och obo ut mig till andreas. klockan7 hade vi det kult på restaurangen(stekhuset) och efter det såg vi inception på filmstaden. filmen var apbra och andreas är helt amazing.

inatt vaknade jag strax innan3 efter cirkus 2timmars sömn. känner att jag skulle behöva lite mer om jag ska orka med arbetspasset på drygt 10timmar, med vad gör det om 100år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0