I ALWAYS TRIP ON MY CLUMSY HEART




min ögon går nästan i kors, men jag intalar mig själv att jag inte alls är så trött. ni vet, det går faktiskt att lura sig själv rätt enormt ibland.
väskan är i alla fall så gott som färdigpackad, bara handbagaget kvar och den slänger jag ihop snabbt imorgonbitti(om några timmar). kameran är laddad, podden laddas.
tog en sväng bort till houman förut. vi kramades hejdå och det kändes i hjärtat. jag kommer sakna. han, och dig, och några fler.

well. imorgon(idag) åker jag alltså till thai. kommer hem igen den 21a mars och då hoppas jag att sundsvall har sagt; "dra åt helvete" till snön.
jag planerar att ha det svinbra. tänker dricka chang och mojito, äta alldeles för mycket frukt, kramas med ladyboys, bada med clownfiskar, mata apor, klappa elefanter och må helt jävla awesome. kommer jag hem med några fler fräknar är det bara ett plus.

nu ska jag hitta på något att göra för att fördriva tiden och hålla mig vaken. shotta kaffe? injicera glukos i halspulsådern? gå på rave? börja spela wow?
äh. gorillaz och en kopp te får duga. märker ni förresten att jag är helt slut i huvet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0