I'VE BEEN TRAINED TO KILL

jag och houman kollar på hockey. sverige vinner nog och det är ju bra. hade vi druckit folle nu hade jag känt mig som en ultimat karl. men, det får bli till en annan match.
idag har vi ätit persisk mat, hur gott som helst. jammen fyller 1år äldre så det blev tårta till efterrätt, svinbra och svingott.
snart är matchen slut och då planerar jag att somna tilll ryggkli. kom igen houman!
just det, det är ju fan helg snart. och i vanlig ordning blir det helg=fest. jag måste passa på att umgås och vara social innan jag drar iväg. peace.


Kommentarer
Postat av: slimshady

bajsterv, ska komma och moona ditt fönster inatt när du sover

2010-02-18 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0