A THOUSAND DIFFERENT VERSIONS OF YOURSELF

olika saker med mig själv. olika tankar, känslor som jag inte visste om att jag hade, men som jag har med dig. nya upplevelser i mig själv, med dig. nya bubbelskratt, med dig. nytt ögonglitter, med dig. ny värme, med dig. nytt magpirr, med dig.
jag tror jag håller på att bli galen. men jag har ständigt den där rädslan i magen.

-
jag hade ställt klockan på halv5. halv4 vaknade jag med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig. vid den tidpunkten var jag pigg och kände att det skulle vara världens misstag att somna om. ett stort glas kaffe senare börjar jag fundera på om jag inte hade behövt den där 1timmes sömnen lite ändå.
jag dricker förresten kaffe ur glas för att pappa alltid sa att det var godare så. jag vet inte om jag håller med. men det är något med hela grejen som får det att kännas sådär saltsött och fint på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0