3

mina föräldrar;
mamma jeanette, 650122. hon som har fått kämpat med mig jämt och ständigt under 20år. och även om det har varit lite uppochner ibland så har hon alltid försökt. hon är liksom en klippa, någon jag alltid kan falla tillbaka mot. jag förstår nog inte riktigt hur krävande det kan ha varit ibland. 2tonårsdöttrar varav 1som öppnar sig och berättar och den 2a som bygger murar och vägrar prata om allt som kan göra ont. jag är nr2 och tackar för allt i världen att du aldrig gett upp mamma.
pappa conny, 630322. han som alltid fanns, men alldeles för många mil bort. han som; kämpade mot sjukdomen. gjorde allt för mig och ida. åt tabletter för att hålla sig i balans. fick mig att skratta åt fåniga skämt. uppmuntrade mig att alltid försöka.
pappa, som lämnade världen för tidigt. som gjorde 1på tok för djupt hål i mitt hjärta som aldrig kommer att försvinna. men ändå; min hjälte. alltid.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag har gjort så gott jag kan och det kommer jag alltid att göra för dig. Du är ju min lilla tös. Tack mitt hjärta. Älskar dig!

2011-02-07 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0